Algemene voorwaarden

LEVERING

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, gaan wij z.s.m kijken of uw gehele bestelling compleet is, als dit niet het geval is, nemen we telefonisch contact met u op over evt weggevallen items van uw order, en of deze items nog weer op voorraad komen.

Wij streven ernaar om bestellingen die voor 16:30 uur zijn geplaatst én betaald de volgende dag uit te leveren, mocht dit niet lukken nemen wij contact met u op.
Als uw pakket een Track&Trace code heeft, sturen we dit per e-mail door zodra de bestelling verstuurd is.

Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw bestelde artikel niet meer voorradig is, dan wordt u hiervan telefonisch of per e-mail op de hoogte gesteld. Onze medewerkers kunnen indien gewenst suggesties doen, voor soortgelijke artikelen. Uiteraard is het ook mogelijk om in dit geval (een deel van) uw order te annuleren.

VERZENDKOSTEN

Verzendkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die u kiest.

LEVERING VERTRAAGD

Is uw levering vertraagd? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

RETOUREN

Retouren worden enkel aangenomen wanneer het item defect is of het verkeerde item is geleverd. Als dit het geval is, neem dan z.s.m. contact met ons op.
U hebt maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur de tijd om eventueel iets retour te sturen. Als uw retourzending afwijkt van het retourbeleid, zullen we de bestelling retour moeten sturen. De melding van retour moet wel binnen 5 dagen bij ons zijn gedaan. De items moeten nog in nieuwstaat zijn ( Dus inclusief tags, verpakking en ongebruikt).

0
×